„Są dwie skrajności w myśleniu o komunikacji w muzyce klasycznej: jedna jest taka, że jesteśmy posh, niedostępni i rzucamy odbiorcy kłody pod nogi. Druga polega na przekonaniu, że musimy zrobić coś taniego i popularnego, bo ludzie są za głupi, żeby docenić wartościowe rzeczy. Obie są fałszywe” – mówi w najnowszym odcinku Anna Proszowska-Sala, specjalistka w zakresie komunikacji marketingowej i public relations, szefowa firmy CITYBELL CONSULTING oraz absolwentka m.in. Universität Mozarteum w Salzburgu w klasie klawesynu prof. Elżbiety Chojnackiej. Prowadzi autorskie programy rozwoju kariery i przedsiębiorczości artystycznej na UMFC oraz Akademii Muzycznej w Gdańsku.
Podcastu można wysłuchać także na Anchor.fm, Breaker, Google Podcasts, Pocket Casts, RadioPublic oraz Apple Podcasts.
Spot reklamowy sieci McDonald’s, o którym wspominamy w odcinku: https://youtu.be/HEBQm7Q4ai4
Dodaj komentarz